Last week

En vecka kvar av LIA-tiden, sjukt vad tiden går fort! Jag har styrt upp barnavdelningen & köksavdelningen denna vecka.
Förra helgen jobbade jag extra på Mio & även den här helgen vilket har varit skit kul!

Jag åkte till Sthlm förra lördagen för att träffa mina klasskamrater & Marisol. Efter att ha satt sig på bussen åt helt fel håll & hamnat i ett industriområde blev det ingen klassträff utan vi hamnade till sist på Cafe opera fast vi egentligen skulle till Berns, där mitt körkort försvinner tillsammans med Sollans garderobsbricka, precis när vi ska gå dundrar jag in i Peter av alla människor som jag har jobbat tillsammans med under Intersport tiden. Ett återfunnet körkort senare & lite hungrigare drar vi till Mc donalds där vi glömmer kvar vår väska men som faktiskt finns kvar när vi kommer tillbaka.. Tur i oturen!

Pics ifrån Mios barnavdelning. Före..


Efter..



Före..


Efter..


Före..


Efter..



Före..



Efter..




Före..


Efter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0