Förberedelser

Tiden går så fort att jag knappt hinner stanna upp & tänka. Jag har varit som en zombie enda sen jag gick upp kl 05:45 imorse & funderade skarpt på att stanna längs vägen upp till Leksand för att somna om en stund. Väl framme var det bara att sätta igång att såga,spika,slipa & måla podier som ska användas till skyltningen imorgon hos "Mylady". Vi var klara runt fyra tiden sen hem till stugan för att slänga i mig två mandariner för att sen åka tillbaka till skolan för att sammanställa kundrundan & kundvarvsanalysen. Kom hem för ca en timme sen där det väntade en tallrik med makaroner & falukorv som Limpan lagat ihop, bästa frugan!

Helgen har varit riktigt bra, vinkväll med Sollan slår aldrig fel sen gick jag på 50årsfest som jag först kände mig tveksam till att gå på. Det blev en trevlig kväll med mycket skratt & trevligt sällskap.

Nu blir det en kopp te, en bok & sängen.

Kommentarer
Postat av: Simoniii

Upp med bilder från skyltningen på MY LADY då gumman!

2011-03-04 @ 00:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0